Brand-ul acustic Bang&Olufsen s-a născut în Danemarca. Într-o țară cunoscută pentru căutarea calității supreme, autenticității și esteticii în fiecare detaliu. De-a lungul celor 96 de ani de existență, B&O a urmat aceste orientări și a creat echipamente audio unice, cu care este ușor și plăcut să trăiești.

iSpace a decis să studieze strategia brandului și să afle ce a permis companiei să câștige o reputație atât de respectată și să reziste trecerii timpului? Și cum a devenit numele Bang&Olufsen un sinonim al statutului și luxului?

B&O: designul și calitatea sunt mai importante decât prețul

Nu mințim dacă spunem că Bang&Olufsen este tentant. Cu toate acestea, simțiți acest lucru și voi, nu-i așa? Dacă sunteți atras de un sunet de calitate impecabilă și vă uimiți de inovația tehnologică într-o formă simplă și, totodată, luxoasă, atunci nu este de mirare că v-ați îndreptat privirea asupra recenziei noastre. Simpatia clienților față de brand și produsele sale se bazează pe aceste trei piloni.

Uitați-vă la Beosound Edge, care nu întâmplător evocă o monedă. Ea echilibrează atât de elegant și pare că va aluneca în orice moment la cea mai mică atingere. Acesta este rezultatul imaginației celebrului designer iluminat Michael Anastassiades. Boxa wireless compactă și puternică impresionează prin claritatea și simplitatea sa. Controlul se face intuitiv, este tactil plăcut: apăsați oricare parte din jurul centrului de greutate – și ajustați volumul.

Bang&Olufsen

De asemenea, în Beosound Edge se utilizează tehnologie acustică avansată pentru redarea unui sunet autentic și puternic. Și, de asemenea, primul port activ de frecvență joasă brevetat din lume de la B&O pentru un bas perfect la diferite niveluri de volum.

Bang & Olufsen și-a câștigat reputația de-a lungul anilor. Pe parcursul aproape unui secol de istorie, această marcă a devenit asociată cu statutul, luxul, rafinamentul și, fără îndoială, cu bunul gust. Este suficient să aruncați o privire în catalogul de dispozitive – totul va deveni clar fără cuvinte suplimentare. Boxele prezentate sunt exclusive și pot sublinia statutul proprietarului lor.

Unicitate: nu veți găsi „clone” B&O

Într-o lume în care utilizatorul este înconjurat de o mulțime de gadgeturi, nu este ușor pentru un producător să iasă în evidență. Dar încă de la primele pagini ale istoriei sale, inginerii și designerii Bang&Olufsen reușesc să facă acest lucru. Și, mai mult decât atât, cu stil!

Este momentul potrivit să reamintim că compania nu doar a creat primul receptor cu butoane Master-39CH din lume. Sau primul magnetofon cu bandă din Europa, Beocord-84U. Ea a rupt stereotipul conform căruia dezvoltările tehnologice nu pot avea o estetică frumoasă. Și în timp ce alți producători de echipamente audio nu au luat în considerare designul dispozitivelor lor, pionierii Peter Bang și Svend Olufsen au combinat inovația cu atractivitatea vizuală. Cum au reușit acest lucru, am povestit în revizuirea noastră anterioară accesibilă la acest link.

Fiecare dispozitiv cu logo-ul B&O amintește de un obiect unic în felul său de design interior. Uitați-vă la sistemul audio casnic Beosound Balance. Acest dispozitiv are o configurație acustică exclusivă cu șapte difuzoare, cu bas puternic și sunet bogat. Sistemul poate direcționa sunetul și poate recunoaște poziția sa în cameră și poate adapta setările în consecință. În Beosound Balance este integrat un asistent vocal pe care îl puteți seta: să facă mai tare sau mai încet, să schimbe piesa, să seteze alarma și chiar să controleze alte dispozitive inteligente din casa dvs. O minune!

Dar uitați-vă la design, care a fost dezvoltat împreună cu Benjamin Hubert din studioul creativ Layer Design din Londra. Într-un stil minimalist scandinav, construcția din lemn natural, aluminiu și tricotaj aduce aminte de o lampă, integrându-se cu pricepere în orice interior de casă sau birou. Nu veți găsi un altul ca acesta!

Bang&Olufsen

Impecabilitate în toate. Și nu suntem de acord cu mai puțin

Așa cum se știe, te obișnuiești repede cu lucrurile bune. Bang&Olufsen respectă cele mai înalte standarde în munca lor. De-a lungul timpului petrecut cu acest brand, cumpărătorul și-a creat deja anumite așteptări. Misiunea inginerilor și designerilor B&O este de a justifica aceste așteptări și de a le depăși. Acest lucru este deosebit de important în crearea unui produs premium.

Dacă vorbim despre materiale, atunci numai cele de cea mai bună calitate: aluminiu anodizat, lemn natural, piele de înaltă calitate, textile premium. Acestea trebuie să dureze o viață.

Dacă discutăm despre sunet, atunci doar unul bogat, curat și detaliat. Un sunet care să vă dea fiori.

Dacă vorbim despre tehnologie, atunci doar tehnologii moderne, care să depășească timpul lor. Și totodată ușor de utilizat în viața de zi cu zi.

Dacă vorbim despre design, atunci doar unul care va deveni iconic. Un design care să vă permită să expuneți dispozitivul cu mândrie și să-l încadrați armonios în spațiul dvs.

Longevitatea: B&O trece testul timpului

Pentru a crea un produs de calitate și unic, trebuie să fii cu adevărat pasionat de ceea ce faci. Și, de asemenea, să iubești pe cei pentru care este destinat și să înțelegi scopul întregului efort depus. Respectul și grijă sinceră pentru cumpărător i-au permis lui Peter Bang și Svend Olufsen să câștige loialitatea și încrederea clienților lor.

Iată câțiva factori relevanți.

  • Boxele Bang&Olufsen sunt fabricate cu ochiul pe trecut și privirea spre viitor. Dispozitivele produse în anii ’80 încă funcționează corect. Mai mult decât atât, ele sunt încă întreținute în centrele de service oficiale.
  • Ceea ce este și mai uimitor este faptul că dispozitivele de o asemenea vârstă respectabilă sunt compatibile cu modelele mai moderne. Multe dintre ele se pot conecta la un sistem de „Casă inteligentă” și înțeleg comenzile vocale.
  • Dacă ați moștenit o astfel de raritate, nu vă grăbiți să o aruncați, și anume pentru că valoarea acestor modele vintage poate crește odată cu trecerea anilor.
  • Chiar și logo-ul mărcii pare actual, deși a fost creat în anii ’30. Fontul fără serife îl face foarte modern. Culoarea gri vorbește despre rafinament, iar simplitatea compoziției vorbește despre fidelitatea estetică a casei. Și, după cum vedem, au reușit. S-ar putea să fiți surprins să aflați că designul logo-ului aparține unui adolescent de 16 ani, Henning Dal Mikkelsen.

Bang&Olufsen

Dezvoltările tehnologice ale companiei și materialele utilizate sunt atât de bune încât trec testul rezistenței. Și designul va fi actual ani de zile. Acest lucru stârnește o simpatie absolut justificată pentru Bang&Olufsen.

Când achiziționați, să spunem, astăzi, sistemul audio pentru casă Beoplay A9, puteți fi sigur că faceți o investiție excelentă. Acesta nu este doar un difuzor multiroom, ci și un obiect de interior sofisticat care va atrage cu siguranță privirile oaspeților dvs. Este interesant faptul că multor cumpărători le amintește de o antenă de satelit sau de o țintă de tras. Panourile sunt create în colaborare cu faimosul brand textil Kvadrat, dintr-un luxos material semilucios – acestea pot fi schimbate, sunt disponibile în diferite culori.

Beoplay A9 este compatibil cu asistentul vocal Google Assistant, tehnologia integrată Chromecast, AirPlay 2, Bluetooth și se poate conecta la orice boxă care acceptă aceste formate. Sunetul este puternic, plin și face ca fiecare vizitator din magazinul iSpace să se întoarcă în căutarea sursei sale: nu-i așa, acolo se află un sistem de amplificare digitală de 480 de wați. În concluzie, Bang&Olufsen, ca de obicei, a nimerit în plin!

Grija Bang&Olufsen pentru clienții

Bang & Olufsen caută întotdeauna să-și manifeste atenția față de clienții săi și compania o face în mai multe moduri.

  • De exemplu, când dezvoltă și lansează o nouă tehnologie pe piață, inginerii companiei asigură compatibilitatea acesteia cu produsele anterioare și versiunile acestora. Astfel, boxele mărcii rămân relevante de-a lungul anilor.
  • Când proiectează un dispozitiv și îi conferă un anumit aspect exterior, designerii se asigură că cumpărătorul poate integra cu eleganță și fără prea mult efort dispozitivul în interiorul casei. Acesta nu va arăta doar minunat în orice colț al casei, dar va aduna, de asemenea, aplauzele oaspeților dvs. pasionați de muzică.
  • Focusul companiei este și pe prezentarea elegantă a produselor lansate. Comunicatele de presă detaliate, instrucțiunile cu informații importante pentru utilizatori și, în plus, videoclipurile impresionante, încântă și trezesc dorința de a plasa cât mai curând o comandă pentru noutatea lansată.
  • În plus, Bang & Olufsen creează conținut cu adevărat interesant pentru fanii mărcii. Și una dintre cele mai ușoare și accesibile modalități de a se scufunda în lumea sunetului este să asculte podcast-ul Sound Matters, care în 2017 a primit chiar premiul British Podcast Awards. Gazda emisiunii, inginerul de sunet Tim Hinman, îi familiarizează pe ascultători nu numai cu sunetele tehnologiei audio, ci și cu cele din jurul nostru. Unul dintre cele mai interesante episoade vorbește despre relația dintre sunete și memorie. Ultimul sezon este dedicat sunetelor diferitelor orașe. În general, este cu adevărat captivant!

Această atenție și grijă față de clienții săi permit Bang & Olufsen să consolideze anual statutul companiei ca fiind un brand cult, cu o bogată moștenire în materie de sunet și design.

Bang&Olufsen

Ar trebui menționată în mod deosebit faptul că Bang & Olufsen atrage doar cei mai buni oameni pentru a lucra la produsul său. Compania are în palmares colaborări de succes cu nume sonore precum Supreme, Saint Laurent, Louis Vuitton și alții.

De exemplu, marca Louis Vuitton a participat la crearea unei elegante genți de piele pentru playerul digital portabil de muzică Beosound 2. Produsul este realizat din piele Nomade, pe care casa de modă o folosește pentru a fabrica bagaje și încălțăminte.

Și ce părere aveți de colaborarea cu regizorul de cult David Lynch? Puțini știu, dar Lynch este și artist. În 2017, el a contribuit la crearea ambalajelor boxelor Beoplay A9. Munca a avut atât de mare succes, încât Bang & Olufsen a decis să repete experiența și a lansat împreună cu Lynch sistemul acustic Paris Suite A9, care a primit capacul litografic al difuzorului Kvadrat cu imprimeu din cunoscuta serie Lynch, Paris Suite. Ediția a fost limitată (doar 30 de exemplare) și s-a epuizat în doar câteva ore. Imaginile sale au fost aplicate pe boxele Beoplay M5 și P2, împreună cu semnătura sa, gravată cu laser. Bineînțeles, aceste dispozitive au ieșit și ele într-o ediție limitată, dar în catalogul nostru veți găsi aceste modele în designul lor clasic.

Vă așteptăm la iSpace. Atingeți frumusețea

Showroom-urile Bang & Olufsen sunt amplasate în întreaga lume. Este imposibil să treceți pe lângă vitrinele lor fără să fiți atrași de ele. Acestea prezintă cele mai populare dispozitive ale mărcii daneze, care par să vă cheme să vă uitați mai atent. Și odată ce intrați în interior, pregătiți-vă să vă lărgiți ochii și urechile cât mai mult posibil! Veți păși într-un loc al sunetului inegalabil și al designului minimalist elegant.

 

Puteți să vă familiarizați cu produsele Bang & Olufsen, printre care se numără căști fără fir, sisteme audio pentru casă, boxe portabile, bare de sunet și accesorii, în  magazinul iSpace. Suntem partener autorizat al mărcii în Moldova. Consultanții noștri vă vor prezenta toate funcționalitățile gadgeturilor, inclusiv pe cele ascunse. Veți vedea în persoană designul legendar, veți experimenta o funcționalitate comodă și, în cele din urmă, veți auzi sunetul distinctiv care a dat startul tuturor.

CITIȚI MAI MULTE:

Bang & Olufsen: cu o dragoste pentru muzică, design și tehnologie

Fiți întotdeauna informați!

Abonați-vă la noutățile noastre și fiți primii care află despre ultimele promoții și ofertele speciale.

Lăsați un feedback

Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *