Cuprins
Reparația în atelierele obișnuite nu mai este rentabilă și chiar periculoasă — compania Apple a anunțat schimbări în politica de reparații. Pe toate smartphone-urile cu iOS 18 a fost lansată opțiunea Activation Lock — un blocator pentru piesele neoriginale. Citiți în articolul nostru cum acest lucru va afecta proprietarii și ce trebuie să faceți pentru a evita instalarea pieselor „neoriginale”.
Ce va face iOS când va găsi o piesă „neoriginală”
Producătorul se opune ferm utilizării pieselor de la telefoanele furate. Din acest motiv, folosește Activation Lock — o opțiune care leagă contul de utilizator nu doar de dispozitiv, ci și de componentele acestuia. Fiecare element are un număr de serie unic. Această noutate îi așteaptă pe toți utilizatorii de iPhone care au instalat iOS 18.
Ce se va întâmpla dacă funcția de blocare a activării va detecta piese neoriginale? Dispozitivul va solicita parola Apple ID a dispozitivului original — cel de care au aparținut inițial componentele. Dacă proprietarul nu va putea introduce parola, piesa va fi blocată parțial sau total. În același timp, telefonul în sine nu va fi blocat.
Cum să evitați instalarea unei piese neoriginale
Când vă adresați unui atelier obișnuit, nimeni nu vă informează ce piese sunt folosite pentru înlocuire. Acestea pot fi analogi chinezești, piese second-hand sau componente de la iPhone-uri furate. Trebuie să înțelegeți că piesele originale se găsesc doar în Service Centrele autorizate de compania Apple.
Singura modalitate de a evita blocarea și problemele cu funcționarea telefonului este să vă adresați Centrelor autorizate, de exemplu, în Moldova, acesta este iSupport.
De asemenea, reparațiile în astfel de centre sunt mai avantajoase, deoarece clienții beneficiază de servicii de garanție — un serviciu disponibil doar în atelierele autorizate. De exemplu, dacă pe parcursul unui an se descoperă un defect de fabricație al smartphone-ului, lucrările de reparație la iSupport sunt efectuate gratuit. Și perioada de garanție nu va fi afectată. În schimb, dacă mergeți cu aceeași defecțiune la un atelier neautorizat, veți plăti reparațiile din propriul buzunar, iar garanția rămasă va fi anulată.
iSpace — reprezentant oficial al companiei Apple în Moldova
Avantajele pentru cumpărător sunt evidente. În magazinele iSpace găsiți cea mai largă gamă de produse Apple, precum și un Service Centru autorizat, ale cărui angajați respectă cu strictețe standardele producătorului.
Aveți un caz negarantat? Nu contează. Orice reparație se efectuează la standarde înalte, folosindu-se doar piese originale. Prin urmare, după instalarea acestora, nu vor apărea probleme de funcționare ale dispozitivului.
După efectuarea diagnosticului, inginerii de service vă informează despre termenul în care defecțiunea poate fi remediată. Unul dintre avantajele noastre cheie este reprezentat de inginerii certificați, care cunosc în detaliu tehnologia Apple, folosesc echipamente și instrumente profesionale. Am scris deja despre piese.
Toate lucrările beneficiază de garanție. De aceea, predând telefonul pentru reparație la iSpace, sunteți complet protejat și puteți fi liniștit.
Service Centrul se află aici:
- Chișinău, str. 31 August 1989, nr. 103
CITIȚI MAI MULT
De ce trebuie să fie reparate dispozitivele Apple în Service Centrele autorizate?
De ce nu funcționează AirDrop pe iPhone sau MacBook și ce să faceți în acest caz?
De ce nu funcționează camera iPhone-ului?
Abonați-vă la noutățile noastre și fiți primii care află despre ultimele promoții și ofertele speciale.