Filtre
Brand
Brand
ISUPPORT

Când să trimiteți iPhone 12 Pro la reparații

Dispozitivul iPhone 12 Pro se distinge cu adevărat printre predecesorii săi prin spațiul său generos și farmecul său, datorită designului său simplu și eleganței indiscutabile. Dar nu trebuie să uitați că, indiferent cât de performant este telefonul vostru, la un moment dat va întâmpina anumite probleme. Nimeni nu este protejat împotriva diferitelor tipuri de defecte și probleme, așa că este bine să vă pregătiți pentru această eventualitate chiar acum. Puteți să vă asigurați dispozitivul cu tot ce este necesar pentru protecție, cum ar fi cumpărarea unei huse de protecție de calitate, astfel reducând semnificativ șansele de deteriorare. În ceea ce privește defecțiunile interne, puteți să vă curățați pur și simplu iPhone 12 Pro regulat și să nu îl supraîncărcați cu prea multe aplicații care rulează simultan.


Tipuri de defecțiuni iPhone 12 Pro

Nu toate situațiile necesită intervenția unui specialist, dar fiecare dintre ele obligă proprietarii să manifeste un interes special. Problemele care pot părea foarte grave se dovedesc adesea a fi minore după repornirea dispozitivului. Este important să înțelegem că, uneori, tehnologia se poate defecta și acest lucru este absolut normal din diverse motive: poate fi o suprasolicitare, poate fi o defecțiune în aplicația pe care o folosiți. Am identificat cele mai frecvente probleme probabile cu care vă puteți confrunta:

  • S-a oprit și nu mai pornește. Acordați dispozitivului timp pentru recuperare, deoarece adesea se întâmplă să se oprească și să nu se mai deschidă exact în momentul în care a suferit o suprasolicitare banală a sistemului. Încercați să îl porniți din nou după o jumătate de oră - o oră. Dacă nu se întâmplă nimic, atunci ar trebui să apelați la un specialist.
  • Nu detectează cartela SIM. Nu întotdeauna problema se găsește în telefon însuși, cu excepția cazurilor în care suferă deteriorări în slotul pentru cartela SIM. Uneori problema poate fi chiar în cartela SIM în sine: fie că este introdusă incorect, fie că cipul este deteriorat.
  • Microfonul nu funcționează. Nu ar trebui să vă gândiți imediat la costurile de înlocuire a microfonului, deoarece uneori se întâmplă că microfonul pur și simplu are nevoie de o curățare. În acest caz, este suficient să trimiteți dispozitivul la un specialist pentru curățare și calitatea apelurilor va fi îmbunătățită din nou. Dar este foarte important să știți că curățarea singură poate fi prea riscantă. Există riscul de a deteriora un microfon funcțional.
  • Display-ul este spart. Fiecare posesor de telefon a spart cel puțin o dată ecranul. Acest lucru se întâmplă destul de des, în special dacă dispozitivul dvs. nu este protejat complet. În astfel de cazuri, ar trebui să trimiteți imediat dispozitivul la reparații și numai într-un Service Centru specializat pentru a achiziționa un ecran original de la Apple, nu o replică.
  • Înecat. O operațiune simplă: dezasamblați dispozitivul, uscați-l, lăsați-i timp și reasamblați-l înapoi, nu ar trebui să fie efectuată procedura de unul singur, deoarece există un risc mare să nu mai puteți asambla iPhone-ul înapoi corect. Sau să faceți și mai rău și atunci situația va fi deja de nereparat. Trimiteți dispozitivul la un Service Centru cât mai curând posibil.
  • Bateria se umflă. În acest caz, nu este necesară înlocuirea bateriei. Ea trebuie doar înlocuită, deoarece este un lucru normal ca bateria să se deterioreze. Nu amânați înlocuirea, deoarece o baterie care se umflă periodic poate deteriora componentele interne ale dispozitivului.
  • Wi-Fi nu funcționează. Pot exista mai multe motive: modul avion activat sau rețea mobilă, setări Wi-Fi corupte, o defecțiune în sistem, care poate fi rezolvată prin repornirea dispozitivului, sau pur și simplu vă aflați în afara zonei de acoperire.
  • Nu prinde semnal. Din nou, o problemă poate fi modul avion activat sau setările Wi-Fi corupte. Încercați să verificați setările și să reporniți dispozitivul.
  • Nu se aprinde. Aceasta poate fi o problemă de defectare care poate fi rezolvată fie cu ajutorul unui specialist, fie nu poate fi rezolvată deloc. Dacă, desigur, nu funcționează metodele precum: verificarea conexiunii la un alt încărcător sau încercarea de a-i da puțin timp să se odihnească, așa cum am menționat în primul caz de mai sus.
  • Senzorul nu funcționează. Dacă întâlniți o astfel de problemă, vă doriți să fie doar o defecțiune temporară, un blocaj care ar putea fi eliminat prin repornirea dispozitivului. Cu toate acestea, problema poate fi adesea legată de lipsa de contact intern cu senzorul sau chiar de deteriorarea componentelor interne. Nu încercați să dezambalați dispozitivul singuri, deoarece în cazul în care faceți și mai rău, cel mai probabil nu vă va mai putea ajuta niciun Service Centru.
  • Camera stricată. Veți ști imediat dacă camera s-a spart sau nu. De obicei, acest lucru se întâmplă atunci când dispozitivul cade pe o suprafață dură. Cu toate acestea, dacă camera pur și simplu a început să afișeze o imagine proastă în timp, cel mai probabil este necesară o simplă curățare de praf și murdărie, ceva ce nu ar trebui să faceți singuri, deoarece puteți deteriora ușor o cameră funcțională și va trebui să o înlocuiți.


De ce ar trebui să apelați doar la Service Centre verificate

Niciodată nu știți la ce fel de maestru veți ajunge: unul competent și responsabil sau unul amator care face lucrurile de bază cu toate dispozitivele fără cunoștințe, așa cum se spune, „la ghici”. Dacă vorbim despre un dispozitiv Apple, este natural să vă adresați unui centru specializat, deoarece structura sa internă este mai complexă. Construcția în sine este realizată într-un mod special, astfel încât orice maestru nu va putea efectua corect reparațiile. De asemenea, trebuie să ținem cont de originalitatea pieselor care trebuie înlocuite. Dispozitivul nu va putea să trăiască mult și va funcționa clar mai rău decât înainte dacă nu sunt instalate piese originale.


Service Centru autorizat Apple în Moldova

Nu va trebui să mai căutați servicii pentru repararea dispozitivului vostru Apple, deoarece puteți apela întotdeauna la persoanele verificate - experții noștri experimentați. La iSpace veți găsi tot ce aveți nevoie și chiar mai mult: accesorii utile pentru frumusețe și protecție, dispozitive convenabile pentru îmbunătățirea funcționării dispozitivului vostru, livrare în orice colț al Moldovei, toată documentația necesară, certificatul de garanție și piesele originale în timpul reparației.