Regulamentul privind comerțul electronic
Termeni și condiții
despre e-commerce la www.ispace.md
1. DISPOZIȚII GENERALE
Prezenții Termeni și Condiții stabilesc condițiile referitoare la comerțul electronic efectuat de AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL pe site-ul www.ispace.md (denumit în continuare Site-ul), (denumiți în continuare Condiții sau Reguli) cu Angajații Partenerilor.
AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții, cea mai recentă versiune putând fi găsită pe Site-ul prin accesarea paginii Termeni și Condiții.
Acest Site este destinat utilizării de către persoanele fizice - Angajații Partenerilor care plasează comenzi pentru produse sau servicii ale AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL.
Prevederile acestor Condiții nu constituie o ofertă publică și se aplică unui număr limitat de persoane, și anume Angajații Partenerilor.
Orice informație de pe www.ispace.md are exclusiv scop informativ, inclusiv gama de produse și prețurile acestora, și nu poate fi definită ca o ofertă publică în niciun caz.
Prevederile acestor Termeni și condiții sunt reglementate de Legea nr. 284/2004 din 22 iulie 2004 privind serviciile societății informaționale, cu modificările ulterioare și de legislația relevantă.
TERMENI UTILIZAȚI:
VÂNZĂTOR: AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL, MD-2012, Chișinău, str.31 august 1989, nr.103, cod fiscal 1022600047048;
UTILIZATOR/CLIENT: orice persoană fizică care vizitează și/sau interacționează cu site-ul www.ispace.md;
CUMPĂRĂTOR: Orice persoană fizică sau juridică care plasează o comandă în magazinul online www.ispace.md și acceptă cerințele acestor Termeni și Condiții;
CONSUMATOR: orice persoană fizică ce intenţionează să comande sau să procure ori care comandă, procură sau foloseşte produse, servicii pentru necesităţi nelegate de activitatea de întreprinzător sau profesională;
PARTENER: O persoană fizică sau juridică, un agent economic cu care Vânzătorul are un acord de parteneriat.
ANGAJAT AL PARTENERULUI: O persoană fizică care are o relație de muncă cu partenerul.
VÂNZARE LA DISTANȚĂ: Procesul de vânzare de bunuri care implică utilizarea mijloacelor de comunicare și care nu implică prezența fizică simultană a vânzătorului și a consumatorului;
CONTRACT LA DISTANȚĂ: orice contract încheiat între un vânzător și un consumator în cadrul unui sistem organizat de vânzare la distanță, fără prezența fizică simultană a vânzătorului și a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau mai multor mijloace de comunicare la distanță, înainte și în timpul încheierii contractului, inclusiv orice comandă plasată de consumator și care produce efecte obligatorii pentru acesta;
COMUNICARE ELECTRONICĂ: informație în format electronic, ce nu reprezintă un document electronic, trimisă, primită și stocată prin mijloace electronice;
COMANDĂ ONLINE: O comunicare electronică între un vânzător și un cumpărător prin care cumpărătorul intenționează să cumpere un produs de la vânzător, pe care acesta din urmă este de acord să îl vândă, iar cumpărătorul este de acord să plătească. Pentru produsele care nu se află în stocul curent de bunuri, vânzătorul le poate comanda de la un furnizor în urma cererii cumpărătorului în magazin, dar termenul de livrare pentru astfel de comenzi depășește termenul normal de livrare;
COMANDĂ CONFIRMATĂ: o comandă plasată pe internet prin intermediul magazinului online www.ispace.md de către cumpărătorul ale cărui date de identificare și detalii ale comenzii sale au fost confirmate telefonic în urma contactului dintre cumpărător și operatorul al Serviciului clienți al AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL;
MAGAZIN ONLINE: pagini web deținute de AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL, care se găsesc la adresa www.ispace.md, prin intermediul cărora cumpărătorul are acces la informații despre produsele oferite spre vânzare de către AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL. AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL este titularul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra magazinului online, respectiv pentru mărci, design, funcționalitatea site-ului, imagini și specificații tehnice;
Produsele AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL sunt disponibile pentru vânzare în magazinul online www.ispace.md;
Paginile web includ informații sub formă de text, imagini, prețuri, software, baze de date, logo-uri, promoții, oferte, animații, filme care alcătuiesc site-ul AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL, etc.;
PRODUSE: bunurile puse la dispoziția cumpărătorului spre vânzare de către vânzător prin intermediul magazinului online AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL;
CUMPĂRĂTOR NOU/ CONSUMATOR NOU: Un client care intenționează să achiziționeze pentru prima dată produse din magazinul online www.ispace.md și care are nevoie de confirmarea telefonică a datelor sale de identificare de către operatorul Serviciului clienți de la AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL.
2. CONDIȚII GENERALE
Vă recomandăm să citiți cu atenție acești Termeni și Condiții.
Aceste Condiții constituie cadrul general în care se desfășoară activitățile de comerț electronic la distanță/online și sunt incluse în sistemul de vânzări organizat de AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL. Aceste condiții de comerț electronic pot fi realizate și prin încheierea unui contract de vânzare la distanță, în care, prin plasarea unei comenzi în urma unei comunicări comerciale electronice din partea vânzătorului, consumatorul persoană fizică își exprimă în mod expres și neechivoc consimțământul de a încheia un contract la distanță prin plasarea comenzii.
Sunteți de acord cu faptul ca procesarea comenzilor dumneavoastră de servicii sau bunuri va începe de in momentul în care formalitățile de înregistrare necesare au fost îndeplinite.
Informațiile furnizate trebuie să fie exacte și veridice. Alegând să vă înregistrați, sunteți de acord să ne furnizați numele, adresa și alte informații utile corecte. Pentru a actualiza și corecta aceste informații, accesați contul dvs.
Prin accesarea contului dvs. în magazinul online și prin utilizarea parolei personale, sunteți responsabil pentru toate acțiunile care decurg din utilizarea acestora. AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL nu va fi trasă la răspundere pentru erorile/consecințele rezultate din neglijența utilizatorului în ceea ce privește securitatea și confidențialitatea contului și parolei sale.
Datele dvs. personale pot fi stocate și utilizate de AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL pentru a procesa și confirma/executa comenzile, pentru a vă informa prin e-mail, SMS, poștă sau alte mijloace de comunicare despre acțiunile ulterioare, pentru a genera rapoarte statistice și pentru a vă îmbunătăți serviciile.
Datele furnizate de cumpărători, clienți sau utilizatori sunt confidențiale în conformitate cu legislația în vigoare. Datele cu caracter personal pot fi dezvăluite autorităților numai în baza autorizațiilor emise în conformitate cu legea sau atunci când AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL consideră că este necesar pentru a preveni sau investiga o încălcare a drepturilor AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL sau ale unor terțe părți, în conformitate cu procedurile legale.
Site-ul utilizează măsuri de securitate împotriva pierderii, modificării sau utilizării abuzive a informațiilor aflate sub controlul nostru.
Vă aducem la cunoștință că dispuneți de drepturile prevăzute la art. 12-16 din Legea nr. 133 din 08.07.2011 privind protecția datelor cu caracter personal, și anume dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție asupra datelor cu caracter personal și dreptul de opoziție, pe care le puteți exercita în scris la adresa MD-2012, Chișinău, str.31 August 1989, nr.103, AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL.
Pentru a afla mai multe despre termenii de confidențialitate și prelucrarea datelor cu caracter personal, utilizatorii pot consulta Politica de confidențialitate, disponibilă pe site-ul www.asbc.md.
3. CLAUZELE GENERALE
Magazinul online www.ispace.md conține orice informație (texte, imagini, baze de date, produse, prețuri, logo-uri, reclame) care constituie conținutul magazinului online, care este proprietatea AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL. Orice captare a conținutului (în totalitate sau parțial) în alte scopuri decât interesul personal este sancționată de legislația Republicii Moldova și în special de prevederile privind drepturile de proprietate intelectuală.
Informațiile furnizate pe acest site/site web sunt în limbile română și rusă.
Accesul și/sau utilizarea site-ului de către utilizator constituie ACCEPTAREA acestor Termeni și Condiții și acceptarea obligației de a le respecta.
Orice informație referitoare la contractul încheiat între cumpărător și AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL, la comanda plasată va fi stocată pentru o perioadă limitată de timp și va fi disponibilă terților la cererea autorităților publice cu drepturi relevante de supraveghere și control al serviciilor societății informaționale.
În cazul în care apare o eroare în momentul transmiterii de către consumator a datelor necesare pentru procesarea comenzii plasate, consumatorul are la dispoziție adresa de e-mail [email protected] pentru a informa vânzătorul cu privire la eroare.
Odată ce comanda a fost procesată, vânzătorul nu este răspunzător pentru transmiterea incorectă a datelor clienților săi sau pentru plasarea eronată a unei comenzi.
Orar de funcționare:
Comenzile pot fi plasate online în orice moment, dar perioada de procesare este zilnică în intervalul orar:
De luni până vineri, de la 09:00 la 18:00;
Sâmbătă și duminică sunt libere.
Orice comandă confirmată include vânzătorul și cumpărătorul individual într-un contract la distanță.
Momentul în care vânzătorul trimite cumpărătorului un mesaj de confirmare a comenzii este momentul în care contractul de cumpărare la distanță este încheiat între părți.
4. OBLIGAȚIILE VÂNZĂTORULUI
Vânzătorul se obligă să furnizeze gratuit cumpărătorului informații despre produsele și serviciile sale pentru a atinge scopul declarat în comanda online.
Vânzătorul se obligă să publice în magazinul online www.ispace.md informații orientative și să furnizeze informații despre produsele pe care le oferă spre vânzare, precum și alte date pe care AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL le consideră interesante pentru CUMPĂRĂTORI.
Caracteristicile produselor și documentația tehnică aferentă prezentate pe site sunt furnizate de producători și furnizori, iar AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL oferă suport tehnic pentru demonstrarea acestora.
Vânzătorul ia măsuri în permanență pentru a furniza informații cât mai exacte și actualizate despre produsele oferite spre vânzare. În cazul în care prețurile sau alte informații despre produse au fost afișate incorect, AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL își rezervă dreptul de a nu-i executa comanda și de a notifica potențialul cumpărător despre eroare dacă livrarea nu a fost efectuată.
Imaginile produselor sunt afișate în magazinul online în scop de prezentare. Produsele comandate efectiv pot avea caracteristici diferite (de exemplu, nuanțe de culoare etc.) față de aspectul real al produsului, în funcție de lotul în care au fost fabricate.
La cererea și cu acordul consumatorului, AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL poate recomanda cumpărătorului achiziționarea unui alt produs a cărui calitate și preț sunt echivalente cu cele solicitate în comanda inițială. Comanda inițială se consideră anulată la data confirmării comenzii produsului (produselor) care înlocuiește produsul inițial.
Prețurile tuturor produselor și serviciilor prezentate în magazinul online de pe site-ul www.ispace.md reprezintă un preț special doar pentru Clienții - Angajații Partenerilor.
Prețurile sunt exprimate în lei, inclusiv TVA. Prețul de achiziție indicat pe bonul de casă sau pe factura fiscală va corespunde cu prețul afișat pe site la momentul achiziției.
AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL poate derula oferte promoționale pentru produsele și serviciile prezentate pe Site, în condițiile stabilite de AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL.
Produsele/serviciile care fac parte dintr-o ofertă promoțională cu aplicarea unei reduceri unice exprimate în procente sau în termeni monetari vor avea un preț final indicat pentru plată. În cazul în care o reducere este oferită în mod individual în cadrul unui program de loialitate, prețul final pentru plată va fi cel indicat după comunicarea sau aplicarea reducerii către Client.
AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL își rezervă dreptul de a modifica prețurile în mod unilateral, fără notificare prealabilă, precum și de a stabili valoarea reducerilor aplicate, după caz.
Prețurile produselor sunt actualizate zilnic. Prețul produsului comandat este prețul indicat la data plasării comenzii de către Cumpărător - Angajat al Partenerului și nu poate fi modificat în momentul în care Cumpărătorul a plasat comanda online.
Promoțiile sunt valabile:
- Pentru perioadele limitate specificate pe pagina de prezentare a produsului/articolului din magazinul online;
- În limitele ofertei disponibile.
AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL nu este responsabilă pentru daunele cauzate de informațiile publicate în magazinul online din cauza unor erori care nu îi sunt imputabile.
AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica orice informație din magazinul online fără a anunța în prealabil utilizatorii site-ului.
5. PLATĂ
Plata pentru bunurile/serviciile achiziționate în magazinul online de pe site-ul www.ispace.md se efectuează înainte de livrarea acestora către Cumpărător și trebuie să fie însoțită de emiterea unei chitanțe și/sau a unei facturi fiscale.
Sunt disponibile următoarele metode de plată:
- Numerar - fiecare Client poate alege să achite în numerar în momentul primirii produsului/serviciului comandat prin livrare prin curier sau în momentul ridicării la adresa magazinului online: MD-2012, Chișinău, str.31 August 1989, nr.103.
- Card bancar - plățile pot fi efectuate cu ajutorul cardurilor de debit și de credit emise sub mărcile Visa, Visa Electron, Master Card și Maestro. Pentru a efectua astfel de plăți, Clientul va fi redirecționat către pagina securizată a băncii partenere, unde va trebui să introducă datele cardului bancar. AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL nu va solicita și nu va colecta detalii despre cardul bancar (CVC2/CVV2, data expirării etc.), iar astfel de plăți se vor efectua exclusiv pe pagina securizată a băncii, pentru a elimina riscul ca datele furnizate de Client să fie accesate de persoane neautorizate și folosite în alte scopuri. În cazul în care pentru plățile prin sistemul 3D Secure este utilizat sistemul Visa sau MasterCard, datele cardului vor fi introduse direct în sistemele Visa sau MasterCard, iar dacă cardul Clientului este emis de o bancă certificată în sistemul 3D Secure, tranzacția va fi autorizată numai după autentificare, prin introducerea unui cod unic generat de bancă.
- Virament - această modalitate de plată va fi disponibilă doar pentru persoanele juridice, prin furnizarea în prealabil a chitanțelor bancare, iar plata se va face pe baza facturii de plată emisă și transmisă Clientului de către AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL. Recepția produsului de către Client, cu sau fără livrare, va fi posibilă numai după confirmarea transferului și verificarea sumei primite.
- Împrumut - Clientul poate solicita un împrumut de la una dintre instituțiile de credit nebancare sau de la AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL, în cazul în care un astfel de parteneriat este stabilit de către AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL, cu sau fără avans, pentru una dintre perioadele publicate pe site-ul oficial al acestora și cu plata comisioanelor aferente prevăzute în contractul încheiat între Client și instituția de credit nebancară sau AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL. Toate formalitățile de solicitare a creditului vor fi efectuate de către un reprezentant al magazinului online, cu acordul Clientului și pe baza unei copii a Buletinului de identitate prezentat de către Client. AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL nu este responsabilă pentru procesarea cererilor de credit nebancare și nu poate influența acceptarea sau respingerea acestora.
- În rate - această metodă de plată este disponibilă numai dacă cererea Clientului către AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL este analizată individual, cu condiția ca niciun alt cont să nu aibă restanțe. Criteriile de eligibilitate pentru ofertele de plată în rate pot varia în funcție de produs/serviciu (vechimea rețelei, taxa lunară etc.) și vor fi indicate pe pagina fiecărui produs.
Prin trimiterea și acceptarea unei comenzi, clientul este de acord în mod explicit să achite sumele specificate în procesul de vânzare.
6. LIVRAREA ȘI ACCEPTAREA MĂRFURILOR.
Atunci când achiziționează produse/servicii din magazinul online www.ispace.md, Cumpărătorul poate beneficia de livrare, cu sau fără costuri suplimentare, despre care va fi informat în momentul plasării comenzii, iar costul livrării, dacă este cazul, se va reflecta în suma finală care trebuie plătită și, în consecință, pe bonul de casă sau factura fiscală.
În cazul în care cumpărătorul este nou, vânzătorul își asumă acceptarea comenzii din partea cumpărătorului în momentul confirmării telefonice sau prin e-mail a comenzii de către cumpărător.
La lansarea comenzii online, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare ulterioară (telefonică sau electronică) și cu modul de operare al vânzătorului. De asemenea, Cumpărătorul este de acord cu înregistrarea, stocarea și prelucrarea conversației telefonice dintre reprezentantul Vânzătorului și Cumpărător.
La primirea comenzii, AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL își rezervă dreptul de a contacta telefonic Clientul pentru a confirma comanda și a confirma livrarea acesteia, iar termenul de livrare începe de la confirmarea telefonică. Livrarea nu este posibilă fără confirmarea telefonică și, prin urmare, fără furnizarea unui număr de contact valabil.
Livrarea bunurilor/serviciilor și a documentelor aferente vânzării se va efectua prin curier la adresa indicată de Client la plasarea comenzii, pe întreg teritoriul țării, inclusiv în localitățile sătești, în termen de 72 de ore lucrătoare, cu excepția unităților administrativ-teritoriale din stânga Nistrului, iar livrarea în orașul Chișinău se va efectua în termen de 24 de ore lucrătoare.
În cazul în care comanda este plasată într-un weekend sau într-o zi de sărbătoare oficială, aceasta poate fi ridicată și confirmată telefonic chiar și în acele zile, iar livrarea se va face în termen de 72 de ore de la începutul primei zile lucrătoare.
Livrarea mărfurilor se efectuează în intervalul de timp:
De luni până vineri: 09:00 - 18:00
Sâmbătă: de la 10.00 la 14.00;
Duminică este zi liberă.
Totodată, clientul are posibilitatea de a ridica personal marfa la sediul MD-2012, Chișinău, str.31 August 1989, nr.103, în zilele lucrătoare, între orele 9:00 și 18:00.
Comanda va fi livrată Clientului pe baza prezentării Buletinului de identitate sau a unui alt document de identitate valabil, cu excepția cazului în care în documentele relevante se prevede altfel.
În cazul în care produsul/serviciul nu a fost livrat în perioada specificată, cumpărătorul are dreptul de a rezilia contractul. În acest caz, AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL va restitui Cumpărătorului toate sumele plătite în cadrul contractului în termen de 14 zile de la data la care Cumpărătorul a notificat AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL cu privire la decizia sa de a rezilia contractul.
Nu este posibilă livrarea produsului/serviciului către o altă persoană decât Cumpărătorul și se acceptă doar o singură adresă de livrare pentru fiecare comandă. Nu se acceptă livrări în afara teritoriului Republicii Moldova.
Comanda va fi anulată în mod automat, fără posibilitatea pentru Cumpărător de a pretinde vreo compensație în acest sens, cu excepția rambursării plăților în avans, dacă este cazul, în cazul în care comanda nu poate fi livrată din motive independente de voința Vânzătorului, cum ar fi (dar fără a se limita la)
- Cumpărătorul nu poate fi contactat de către curier sau nu poate fi găsit la adresa indicată;
- Cumpărătorul a amânat în mod repetat livrarea (nu sunt permise mai mult de 2 amânări);
- Cumpărătorul refuză să ridice coletul din motive subiective;
- Cumpărătorul și persoana de contact pentru livrare nu sunt aceeași persoană.
În cazul în care comenzile plătite în avans sunt anulate din motive imputabile cumpărătorului, cumpărătorul suportă costurile de livrare și rambursarea sumelor plătite.
Întârzierea sau anularea livrării produselor/serviciilor comandate poate surveni din motive independente de voința AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL, în situații de forță majoră, așa cum sunt definite în acești Termeni și Condiții și așa cum prevede legislația aplicabilă din Republica Moldova.
În momentul în care coletul este prezentat de către curier, cumpărătorul este obligat să semneze documentele de ridicare-livrare și să achite costul coletului, dacă plata nu a fost efectuată anterior. Ulterior Cumpărătorul poate deschide ambalajul și inspecta bunurile.
Cumpărătorul poate refuza să accepte bunurile livrate în cazul în care acestea nu sunt conforme cu specificațiile tehnice menționate în comandă. În acest caz, vânzătorul își asumă responsabilitatea de a aduce bunurile în conformitate cu cele comandate de cumpărător.
De asemenea, consumatorul (persoană fizică) are dreptul de a returna bunurile în termen de 14 zile de la cumpărare. Pentru a se familiariza cu procedura de returnare, cumpărătorii pot consulta Politica de returnare disponibilă pe site-ul la www.asbc.md.
Dreptul de proprietate asupra bunurilor se transmite cumpărătorului după primirea, semnarea documentului de livrare și efectuarea plății.
7. GARANȚIA PRODUSULUI
Produsele comandate prin intermediul magazinului online www.ispace.md beneficiază de garanția practicată de producătorul fiecărei mărci în parte și conform legislației în vigoare. Astfel, fiecare produs va fi însoțit de certificatul de garanție al producătorului, care asigură direct sau prin reprezentanții săi deservirea tehnică pentru produsul respectiv.
Certificatul de garanţie se oferă pe suport durabil și precizează conținutul garanției legale (și garanției comerciale în cazul în care este oferită pentru produsul procurat) şi elementele esenţiale necesare pentru a face reclamaţii în temeiul garanţiei, cum ar fi elementele de identificare a produsului, termenul de garanţie, teritoriul unde este valabilă, domeniul teritorial al garanţiei, denumirea şi adresa garantului, ștampila cu data de la care curge termenul de garanție. Pentru produsele a căror durată de funcţionare este mai mică de 2 ani, termenul de garanție se reduce la acea durată.
Împreună cu produsul comandat, Clientul va primi bonul de casă și certificatul de garanție emis de producător, documente obligatoriu a fi prezentate, în original, în caz de adresare pentru efectuarea deservirii tehnice. Astfel, dacă vreunul din aceste documente nu sunt livrate de curier odată cu produsul comandat, Clientul trebuie să contacteze magazinul online www.ispace.md în termen de maxim 48 de ore de la data primirii coletului. În lipsa comunicării acestei informații în termenul menționat mai sus, se va considera că documentele aferente au fost livrate împreună cu produsul comandat (certificat de garanţie şi bonul de casă).
8. PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Grafica, denumirile, mărcile comerciale (cum ar fi: numele site-ului și numele companiei AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL) sunt proprietatea AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL și nu pot fi transmise și/sau utilizate fără acordul prealabil scris al proprietarului.
Vizitatorul nu va copia, distribui, adopta sau publica în scopuri comerciale nicio informație conținută în magazinul online AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL fără acordul prealabil scris al proprietarului site-ului. Orice modificare neautorizată a site-ului este interzisă.
9. PUBLICITATE ȘI CONFIDENȚIALITATE
Cumpărătorul nu va dezvălui în niciun caz terților orice informație primită de la vânzător, inclusiv termenii și condițiile contractului de vânzare la distanță și prețul bunurilor, sub sancțiunea reparării prejudiciului și a profitului ratat.
În nici un caz cumpărătorul nu va permite accesul altor persoane la contul său pentru orice acţiuni, inclusiv posibilitatea de a face achiziții prin intermediul www.ispace.md în nume propriu, sub sancțiunea reparării prejudiciilor și a profitului ratat.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a utiliza informațiile furnizate de către cumpărător pentru executarea contractului la distanță. În plus, Cumpărătorul nu va dezvălui informațiile despre comandă unor terți fără acordul scris al Vânzătorului.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a stoca și de a utiliza în beneficiul său pentru activități de marketing orice informații furnizate de către Cumpărător prin intermediul site-ului www.ispace.md. Vânzătorul nu va furniza terților informațiile primite de la Cumpărător.
10. COOKIE
Paginile de pe www.ispace.md colectează și utilizează cookie-uri.
Un cookie de internet este un mic fișier format din litere și numere care va fi stocat pe computerul utilizatorului, pe terminalul mobil sau pe alt echipament de pe care se accesează internetul. Cookie-urile permit unui site web să furnizeze informații personalizate utilizatorului.
Cookie-urile asigură o experiență de navigare plăcută pentru utilizator și sprijină eforturile AUTOMATED SYSTEMS BUSINESS CONTROL SRL de a oferi publicitate relevantă pe baza preferințelor utilizatorului.
În cazul în care vizitatorii www.ispace.md nu sunt de acord cu utilizarea cookie-urilor, aceștia pot dezactiva cookie-urile în setările de securitate ale browserului lor.
11. DOCUMENTAȚIE
Vânzătorul va emite un bon de casă și/sau o factură fiscală (după caz) pentru bunurile vândute, pe baza informațiilor pe care le deține și a celor furnizate de cumpărător. Totodată, bunurile achiziționate vor fi însoțite de documentația prevăzută de lege pentru produsul/bunurile comandate, după caz: certificat/declarație de conformitate, certificat de garanție, instrucțiuni de utilizare, alte documente, după caz.
12. RISCURI ȘI RESPONSABILITĂȚI
Vânzătorul este responsabil pentru ambalarea corectă a bunurilor.
Riscul de pierdere a bunurilor trece la cumpărător în momentul livrării efective a bunurilor.
Vânzătorul își asumă răspunderea pentru livrarea bunurilor comandate de către cumpărător personal sau prin intermediul unei terțe părți, costul livrării fiind afișat pe site-ul web și efectuat în conformitate cu oferta făcută de către vânzător numai dacă cumpărătorul a solicitat livrarea la adresa solicitată sau dacă oferta făcută de către vânzător includea și livrarea bunurilor la destinație.
Vânzătorul nu este răspunzător pentru daunele cauzate din motive care exclud culpa sa, din cauza nefuncționalității magazinului online, precum și pentru daunele care rezultă din imposibilitatea de a accesa paginile magazinului online (de exemplu, defecțiuni ale rețelei de internet, defecțiuni tehnice ale magazinului online etc.).
Cumpărătorul este răspunzător în conformitate cu prevederile prezentelor condiții, care sunt recunoscute de către vânzător și cumpărător ca răspundere contractuală.
Cumpărătorul este responsabil:
- pentru dezvăluirea către terți a oricăror informații primite de la vânzător, inclusiv termenii și condițiile contractului de cumpărare la distanță și prețul bunurilor,
- acordarea de acces la contul său altor persoane pentru orice acțiuni, inclusiv posibilitatea de a face achiziții prin intermediul www.ispace.md în numele propriu,
în valoarea prejudiciilor și profitului ratat de vânzător.
De asemenea, părțile poartă și alte responsabilități prevăzute de legislația în vigoare în Republica Moldova.
13. JUSTIFICAREA DATORITĂ UNUI IMPEDIMENT (FORȚĂ MAJORĂ).
Părțile sunt exonerate de răspundere pentru neexecutarea parțială sau totală a obligațiilor conform prezentului Contract, dacă acestea sunt cauzate de producerea unui impediment în afara controlului Părții și dacă Partea care invocă impedimentul nu i se putea cere în mod rezonabil să evite sau să depășească impedimentul ori consecințele acestuia.
Partea care invocă un impediment are obligația de a asigura ca cealaltă Parte să primească o notificare despre impediment și efectele lui asupra capacității de a executa, într-un termen rezonabil după ce debitorul a cunoscut sau trebuia să cunoască aceste circumstanțe.
În cazul în care impedimentul justificator este doar temporar, justificarea produce efecte pe durata existenței impedimentului. Totuși, dacă întârzierea capătă trăsăturile neexecutării esențiale, cealaltă Parte poate să recurgă la mijloacele juridice de apărare întemeiate pe o asemenea neexecutare.
Executarea prezentului Contract se suspendă pe perioada acțiunii impedimentului justificator.
Prezentul Contract își pierde valabilitatea dacă impedimentul justificator este permanent, obligația se stinge. Obligația corelativă de asemenea se stinge.
14. LITIGII. LEGE APLICABILĂ
Raporturile contractuale dintre părți cad sub reglementarea de legislația Republicii Moldova. Orice litigiu care nu poate fi soluționat pe cale amiabilă între părți va fi transmis spre examinare instanțelor judecătorești competente.
- Centrul Național pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal monitorizează legalitatea prelucrării datelor cu caracter personal în domeniul comerțului electronic: MD-2004, str. Serghei Lazo nr. 48, mun. Chisinau, Republica Moldova, tel: (022) 820 801, [email protected];
- Controlul în domeniul protecției consumatorilor este efectuat de către Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor: str.Vasile Alexandri 78, Chișinău, Republica Moldova, tel: 022 51 51 51.
Dacă aveți întrebări legate de site-ul www.ispace.md, vă rugăm să trimiteți un e-mail la [email protected] sau să sunați la tel. +373 (68) 22-77-22.