APPLE Premium Reseller, compania internațională ASBC se dezvoltă activ pe piața moldovenească!
Vă invităm să vă alăturați echipei de manager de vânzări B2B
- Compania ASBC activează cu succes pe piața de vânzări de echipamente IT de peste 25 de ani;
- Suntem partener oficial al companiei Apple cu statutul de Apple Premium Reseller;
- Avem relații de parteneriat cu astfel de companii precum Apple, Lenovo, Dell, HP, Logitech, Microsoft, Kaspersky, Jamf și altele.
- Suntem experți Apple. Știm totul despre produsele Apple și suntem gata să vă împărtășim!
Dacă sunteți în căutarea unui loc de muncă care va combina dinamica și entuziasmul, sarcini interesante și atingerea obiectivelor, tehnologie înaltă și o echipă profesionistă, atunci acest loc de muncă este pentru dvs.
Ce veți câștiga lucrând în echipa noastră?
- Un loc de muncă într-o companie care face parte din holdingul internațional ASBIS, care are birouri în peste 30 de țări și afaceri în 64 de țări;
- Un loc de muncă într-o companie în care fiecare angajat are valoare și oportunități de dezvoltare profesională și de carieră;
- Program individual de adaptare și sprijin în fiecare etapă de formare;
- Instruire din partea unui trainer certificat Apple, după un program dezvoltat de Apple;
- Formare în tehnici de vânzare de la un trainer de vânzări din cadrul companiei;
- Utilizarea materialelor de instruire din biblioteca ASBIS Academy & Learning Management System;
- Înregistrare și garanții sociale în conformitate cu Codul Muncii;
- Un sistem de motivare care vă permite să câștigați în funcție de eforturile depuse;
- Lucrul pe echipamente Apple (Mac, iPhone) și utilizarea pachetului corporate licențiat Office 365;
- Un birou confortabil, unde vă așteaptă întotdeauna ceai, cafea și biscuiți;
- Oportunități de carieră la nivel internațional;
Ce va fi inclus în atribuțiile dvs:
- Analiza pieței, extinderea bazei de clienți;
- Negocierea cu clienții în persoană și prin telefon, apeluri reci;
- Menținerea CRM-ului;
- Consultații tehnice de pre-vânzare a clientului;
- Asistență post-vânzare;
- Realizarea obiectivelor pentru indicatorii cheie ai activității corporative: cifra de afaceri, profitul marginal, cifra de afaceri, debitori.
- Dezvoltarea vânzărilor
- Întocmirea unui plan de dezvoltare a clienților (Key account Planning).
Dacă:
- Aveți încredere în propriile abilități, sunteți gata să lucrați eficient și orientat spre rezultate
- Aveți experiență în lucrul cu clienții
- Sunteți capabil să stârniți interesul oricărui interlocutor
- Sunteți interesat de tehnologiile inovatoare și doriți să fiți primul care învață și testează noutățile tehnice, precum și să vă împărtășiți cunoștințele cu clienții.
- Cunoașteți limba română și rusă
Bine ați venit în echipă!